همایش ملی فناوری های نوین در مهندسی شیمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،همایش ملی فناوری های نوین در مهندسی شیمی با هدف ارتباط بیشتر بین دانشگاه و صنعت کشور و ارتقاء سطح علمی دانشجویان، اساتید، متخصصان، صنعت‌گران و صاحبنظران حوزه‌های مختلف مهندسی شیمی به مدت یک روز در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشگاه برگزار شد.
رئیس همایش ملی فناوری های نوین در مهندسی شیمیگفت:پس از تعیین موضوع و محورهای تخصصی همایش، 200 مقاله به این همایش ارسال شد که کمیته علمی 160 مقاله را مورد تائید قرار داد که30 مقاله به صورت سخنرانی و 130 مقاله در قالب پوستر در روز همایش ارائه شد.
شریف زاده محورهای تخصصی همایش ملی فناوری های نوین در مهندسی شیمی را بسیار کاربردی بیان کرد و افزود: موضوعهایی مانند نفت -گاز - پتروشیمی - زیست‌فناوری - نانوفناوری - پلیمر - مهندسی پزشکی - انرژی‌های تجدیدپذیر - محیط‌زیست - صنایع غذایی- پدیده های انتقال - فرآیندهای جداسازی- سوخت و احتراق- ترمودینامیک – بیو تکنولوژی- طراحی فرآیند و کنترل فرآیند در این همایش یک روزه مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: در کنار همایش دو کارگاه آموزشی پژوهشی پیرامون آبکاری فلزات و پمپ های صنعت نفت نیز برگزار شد که مورد توجه و استقبال شرکت کنندگان در همایش قرار گرفت.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.