اولین جلسه روسای مراکز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 95 با حضور دکتر بهزاد شریف مخمل زاده سرپرست معاونت توسعه پژوهش وفناوری، دکترسید احمد حسینی معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه و روسای مراکز تحقیقاتی دانشگاه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در ابتدای این نشست  سرپرست معاونت توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه به اهـداف کلـی و برنامه عملیاتی معاونت تحقیقات و فناوری وزرات متبوع در سال 95 اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌ سازی در  حوزه پژوهش‌ و فناوری‌های سلامت نیاز به فعالیت بیشتری دارد.

دکتر مخمل زاده با بیان اینکه توسعه ثبت بیماری ها در سطح دانشگاه ها به عنوان یکی از شاخص های اساسی در ارزیابی و رتبه بندی دانشگاه ها در سال 1395 در نظر گرفته شده، عنوان کرد: با توجه به اهمیت ثبت بیماری ها در توليد علم، انتشار مقالات با کيفيت در این موضوع تاثیر قابل توجهی در ارزشیابی و رتبه بندی دانشگاهها و مراکز تحقيقاتی خواهد داشت.

 در ادامه این جلسه روسای مراکز تحقیقاتی به بیان پشنهادات، انتقادات، راهکارها و همچنین مطرح نمودن کمبود و کاستی های مراکز خود پرداختند.

شایان ذکر است با پشنهاد دکتر مخمل زاده سرپرست معاونت توسعه پژوهش وفناوری مقرر شد این جلسات بصورت ماهیانه برگزار گردد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.