رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین از برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور این رشته در دو بخش بزرگسالان و جوانان خبر داد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛  رقیه اله کرمی گفت: در صدد هستیم علاوه بر مسابقات آزاد، رقابت‌های قهرمانی کشور را برگزار کنیم و با توجه به پیش رو بودن مسابقات پاراآسیایی 2018، برگزاری این مسابقات اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: از حالا برای حضوری قدرتمنت در مسابقات پاراآسیایی برنامه‌ریزی می‌کنیم و اگرچه مسابقات آزاد فرصت خوبی برای شناخت استعدادهای جدید است، اما مسابقات قهرمانی کشور را نیز تدارک دیدیم تا این شانس برای همه به صورت مساوی فراهم باشد و هیچ کس از حضور در مسابقات محروم نشود. ضمن اینکه مسابقات در دو گروه جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد و از این رو استعدادهای جوان برای پشتوانه‌سازی تیم ملی نیز شناسایی می‌شوند.

رئیس انجمن تیراندازی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت حضور تا پایان خرداد ماه فرصت دارند  آمادگی خود را به هیات‌های استانی اعلام کنند و پس پایان ثبت نام، دستورالعمل مسابقات بانوان و مردان به صورت جداگانه صادر خواهد شد. رقابت‌های قهرمانی کشور طبق آخرین قوانین و مقررات بین‌المللی در دو کلاس SH1 و SH2 و رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی و مواد P1,P2,R1,R2,R3,R4,R5 برگزار خواهد شد.

اله کرمی در پایان خاطر نشان کرد: زمان و مکان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور تیراندازی پس از پایان مراحل ثبت نام و بررسی شرایط میزبانی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار