علت اصلی وقوع حریق، اتصالی در میز تعمیرگاه تشخیص داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز گفت: تعمیرگاه لوازم خانگی غیرمجازی که در خانه برپا شده بود روز گذشته بر اثر اتصالی برق دچار آتش سوزی شد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه روز گذشته طی تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر وقوع حریق در منطقه کمپلو اهواز را به اطلاع رساندند.

وی افزود: آتش نشانان از نزدیک ترین ایستگاه در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از یک خودروی اطفای حریق و یک خودرو نردبان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: طی عملیاتی که صورت گرفت آتش نشانان موفق شدند حریق را مهار و از گسترش حریق به منازل همجوار جلوگیری کنند.

حق شناس بیان کرد: در این عملیات که حدودا ۳۰ دقیقه به طول انجامید آتش نشانان با استفاده از دستگاه های مکنده، دود ناشی از حریق را خارج و همزمان با ورود به ناحیه حریق، آتش را خاموش کردند.

وی در ارتباط با علت حریق گفت: علت اصلی وقوع حریق، اتصالی در میز تعمیرگاه تشخیص داده شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز یادآور شد: مستاجر این منزل به صورت غیرمجاز از پارکینگ به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی استفاده می کرد که بروز این حادثه موجب خسارت به وسایل خانه و همچنین وسایل تعمیری شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.