برای انتخاب تیم ملی سرعت در پیست مجموعه آزادی پس از افطار تست گیری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برای انتخاب تیم ملی سرعت در پیست مجموعه آزادی پس از افطار تست گیری انجام می شود.

این تیم پس از انتخاب سه رکابزن برتر برای حضور در مسابقات سرعت جهانی آماده خواهند شد. البته مربی منتخب این تیم هنوز اعلام نشده است.اما دو گزینه مربی استرالیایی و چک مد نظر هستند که به زودی در کمیته فنی انتخاب می شود.  
 
در این خصوص با رئیس فدراسیون دوچرخه سواری خسرو قمری در مصاحبه ای انجام دادیم ،وی اظهار کرد: هم اکنون صمد پورسیدی در تور ژاپن مسابقات پیراهن کوهستان را از آن خود کرد و در راس رقابت ها ایستاد.همچنین تیم شهرداری تبریز با زمان 58 ساعت و 16 دقیقه و 01 ثانیه بر سکوی نخست رقابت های تور ژاپن ایستاد. امشب برای انتخاب رکابزنان سرعت در پیست مجموعه آزادی پس از افطار تست گیری خواهیم کرد.
 
وی در خصوص قراردادی که به تازگی با تیم شهرداری تبریز بسته شد افزود: برای برگزار مسابقات قهرمان کشوری مسابقات عمومی با مشارکت همدیگر طی تفاهم نامه ای بستیم.مقرر شد که مسابقات عمومی در بخش نوجوانان و در رشته کورسی نوجوانان برگزار کنیم.اجرای این مسابقات با دوچرخه های عمومی انجام می شود.
 
قمری در ادامه بیان کرد:این مسابقات یکسال بود که از مجموعه فعالیت های آموزش پرورش حذف شده بود.اما هم اکنون مدرسینی را معرفی کردیم تا با دوچرخه های خود آموزش و پرورش رکلبزنان را آموزش دهد.این برنامه در سرار کشور انجام می شود.
 
وی در خصوص تیم المپیکی تاکید کرد: رکابزنان از مسابقات که بازگشتند جلسه ای در خصوص تمرینات ،پوشش و تجهیزات ورزشی آنها خواهیم گذاشت .همچنین از شورای برون مرزی برای اعزام این رکابزنان مجوز کسب کردیم.همچنین برای انتخاب رکابزنان سرعت در پیست مجموعه آزادی پس از افطار تست گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار