سنندج؛

پخش مستقیم برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن از شبکه استانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: در ماه رمضان، محافل جزء‌خوانی قرآن در مساجد جامع شهرستان‌ها و مسجد قبای سنندج برگزار خواهد شد و به طور مستقیم از شبکه استانی پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حجت‌الاسلام رحیم جعفری  گفت: با توجه به تاثیرگذاری و استقبال بسیار خوبی که از طرح تلاوت قرآن در سال‌های گذشته در استان صورت گرفت این برنامه در ماه مبارک رمضان امسال نیز اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح تلاوت نور و خواندن یک سوره قرآن در هر نماز از دیگر برنامه‌های خوبی است که امسال نیز دنبال می‌شود و به منظور تقویت این برنامه هدف‌گذاری اجرای آن در 20 مسجد استان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، از اعزام کاروان‌های نور به شهرستان‌های مختلف استان خبر داد و بیان کرد: مسابقه یک روز یک پیامک یک آیه، برگزاری محافل جزء‌خوانی قرآن در مساجد جامع و مسجد قبای سنندج و پخش مستقیم آن از شبکه استانی از دیگر برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان همزمان با ماه رمضان است

جعفری در پایان با بیان اینکه با تقویت این برنامه‌ها به دنبال تبدیل فهم قرآن به یک نهضت هستیم،گفت: امیدواریم بتوانیم یک نهضت قرآنی در زمینه فهم قرآنی در استان راه بیاندازیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: پخش ، مستقیم ، مراسم ، قرآن ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار