رضا کیاینیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از پذیرفتن پیشنهادش در برنامه خندوانه از سوی سردار طلایی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا کیانیان خوشحالی خود از قبول پیشنهادش در برنامه خندوانه را این طور نشان داد: ديروز نامه اى از سردار طلايى عضو شوراى شهر، در فضاى مجازى پخش شد مبنى بر اينكه پيشنهاد من رو در برنامه خندوانه شنيدند و علاقه مند شدند كه اون رو در شوراى شهر مطرح و پيگيرى كنند. 

پيشنهاد اين بود كه براى يادمان شهداى محيط بان مكانى را نام گذارى كنيم و تنديسى بسازيم تا همه يادمون بمونه كه محيط بانان با جانشان از محيط زيست كشورمان دفاع مى كنند. از اين بابت خوشحالم و از رامبد جوان و برنامه اش كه بستر چنين پيشنهادى رو فراهم كردند سپاسگزارم.

خوشحالی رضا کیانیان


گفتنی است؛ صفحه اینستاگرامی منتسب به سردار مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران دو روز پیش با انتشار عکس و متن زیر به این پیشنهاد "کیانیان" پاسخ داد و نوشت: " سلام ؛ دیشب آقاي رامبدجوان به مناسبت روز محیط زیست و البته تولد دوسالگی خندوانه ، برنامه ویژه ای را تدارک دیده بود ، مثل همیشه جالب و تاثیرگذار.

یکی از ویژگی های برنامه دیشب حضور هنرمند گرامي آقاي رضا کیانیان ، بازیگر محبوب و مردمی کشورمان به عنوان سفیر_محیط_زیست ،در خندوانه بود. در این برنامه جناب کیانیان پیشنهادی را ارائه کردند مبنی بر اینکه مکانی را به نام شهدای مظلوم محیطبان همانند دیگر شهدای سرافراز میهن عزیزمان نامگذاری کنیم و تندیس این حافظان محیط زیست را در زمره قهرمانان ملی بسازیم.
به نظرم این پیشنهاد بسیار به جا و خوب بود و جای خالی آن در تهران کاملا حس می شود. 

ضمن تشکر از آقایان رضاکیانیان و رامبدجوان و دست اندرکاران برنامه خندوانه و تبریک تولد دوسالگي اين برنامه موفق ، به عنوان خدمتگذار مردم شریف تهران،این پیشنهاد را در جلسه شورای شهر مطرح خواهم کرد.

امیدوارم به کمک همکارانم در شورا با تصویب این پیشنهاد، قدمی هر چند کوچک در جهت احترام به محیطبانان پرتلاش و حفظ و حراست از محیط زیست برداریم "


خوشحالی رضا کیانیان



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار