یکی از فرماندهان پیشمرگه کُرد مدعی شد: "داعش" در صدد است عناصر انتحاری خود را مجهز به بمب های شیمیایی کند و با انفجار عامل انتحاری تلفات سنگین تری بر شهروندان غیرنظامی و دیگر اهداف خود وارد سازد.

نقشه بعدی داعش، حمله انتحاری با بمب شیمیایی
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنا به ادعای یکی از فرماندهان پیشمرگه کُرد، "گروه تروریستی تکفیری داعش" در نظر دارد در آینده ی نزدیک کمربندهای انتحاری مجهز به بمب های شیمیایی تهیه کند که در این صورت قدرت تخریب و آثار مخرب این حملات انتحاری، به شدت افزایش خواهد یافت.
 
«اکرم محمد» مدعی شد: این گروه تروریستی تاکنون چندین بار از سلاح های ممنوعه شیمیایی علیه غیرنظامیان استفاده کرده بود و نیز یکی از رایج ترین روش های داعش برای پیشروی و یا کند کردن پیشروی نیروهای طرف مقابل، استفاده از حملات انتحاری بود. ولی اکنون این گروه تروریستی در صدد است تا حملات انتحاری خود را بمب های شیمیایی صورت دهد.
 
وی که اطلاعاتی از درون گروه تروریستی تکفیری داعش در دست داشت، در ادامه افزود: این گروه تروریستی هم اکنون در حال آموزش نوجوانان و جوانان برای انجام عملیات انتحاری با بمب های شیمیایی هستند و قرار است از این عوامل انتحاری خطرناک، علیه نیروهای پیشمرگه و دیگر رزمندگان عراقی استفاده نمایند.
 
گفتنی است گروه تروریستی داعش پیش از این چندین بار از سلاح های شیمیایی علیه شهروندان غیرنظامی شمال "کرکوک" استفاده کرده است.
 
همچنین در اواسط ماه مارس سال جاری، این گروه تروریستی در حمله به شهر "طوزخورماتو" از گاز ممنوعه خردل استفاده کرد که در اثر آن، تعداد زیادی از غیرنظامیان به شهادت رسیدند و قریب به ۶۰۰ تن دیگر نیز مجروح شدند تا آنجاکه برخی از مجروحان به علت شدت جراحات وارده در اثر استنشاق و نیز برخورد با گاز خردل، جهت درمان به کشورهای خارجی منتقل شدند.
 
منبع: ابنا
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.