مدیر تنظیم بازار محصولات و نهادهای سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: 700 تن مرغ منجمد برای مصرف ماه مبارک رمضان در سردخانه های جهاد کشاورزی سراسر استان ذخیره سازی شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سیامک سرابندی میزان مصرف روزانه مردم استان در ماه مبارک رمضان را 80 تن گوشت مرغ عنوان کرد و افزود: ذائقه بیشتر مردم استان استفاده از مرغ کشتار روز است و مرغ منجمد کمترین میزان مصرف را دارد.

وی ادامه داد: نرخ مصوب عمده هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد 45 هزار ریال درب سردخانه است.

وی در مورد پایین بودن میزان مصرف مرغ منجمد گفت: مرغ منجمد و کشتار روز که در کشتار آنها استاندارد لازم رعایت می شود در مقایسه با مرغ های زنده عرضه شده در بازارها از کیفیت بسیار بهتری برخوردار است و این مهم نیاز به فرهنگ سازی در جامعه دارد تا مردم به سمت خرید مرغ منجمد بروند.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهادهای سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: کار توزیع مرغ منجمد بر عهده این سازمان و نظارت بر چگونگی توزیع آن بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

سرابندی همچنین میزان سهمیه شکر سیستان و بلوچستان را یک هزار و 685 تن ذکر کرد و گفت: شکر از کارخانه میبد یزد به قیمت هر کیلو گرم23 هزار ریال به وسیله عاملان توزیع خریداری می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار