6 طرح كشاورزی درشهرستان بم با اعتباری بالغ بر 12 ميليارد ريال در هفته جهاد كشاورزی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی سازمان جهاد كشاورزی ، قهری مدیر جهاد كشاورزی شهرستان بم گفت: در هفته جهاد كشاورزی (21 الی 27 خرداد)شش طرح در بخش های مختلف كشاورزی این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این طرح ها شامل دو طرح گلخانه سبزی و صیفی، یك طرح پرورش مرغ گوشتی، یك طرح پرورش ماهی گرمابی، یك طرح لوله گذاری و یك طرح احداث كانال می باشد.

قهری بیان داشت: با اجرای دو گلخانه سبزی و صیفی با زیر بنا 7000مترمربع و هزینه كرد بیش از 5 میلیارد ریال، 140 تن تولیدات سبزی و صیفی شهرستان افزایش می یابد.

مدیر جهاد كشاورزی شهرستان بم در ادامه اظهار داشت: در منطقه " نارتیج " بم در استخری به مساحت 500 متر مربع و هزینه كرد 1 میلیارد ریال، پرورش ماهیان گرمابی آغاز به كار نموده و سالیانه قادر به تولید 5 تن ماهی گرمابی می باشد.

قهری در ادامه بیان داشت: واحد پرورش مرغ گوشتی در قطب آباد بم كه با زیربنا 1500 مترمربع و هزینه كرد اعتباری معادل چهار ونیم میلیارد ریال احداث گردیده قادر است سالیانه 50 تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف نماید.

مدیر جهاد كشاورزی شهرستان بم با تاكید بر مصرف بهینه آب گفت: در این راستا این مدیریت اقدام به احداث 500 متر كانال و 1850 متر لوله گذاریبا هزینه كرد اعتباری بیش از یك میلیارد و دویست میلیون ریال نموده كه در این هفته به بهره برداری می رسد

انتهای پیام/ی

برچسب ها: طرح ، کشاورزی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.