ساری،

تغییر سه رئیس اداره در یک روز

سرپرستان ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای محمودآباد و بابلسر و فریدونکنار معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، این مراسم به ترتیب در ادارات شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار و محمودآباد و با حضور محمدی معاون توسعه منابع پشتیبانی و مالی و سیفی مدیر حراست و سهرابی رئیس امور اداری و کارگزینی اداره کل ورزش و جوانان وکارکنان و روسای هیات های ورزشی شهرستانها برگزار شد .

بر این اساس با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران اسماعیل پهلوان به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر و مهدی شعبان پور به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد و کاظم رنجبر به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار منصوب و معرفی شدند.

قابل ذکر است پیش از این اسماعیل پهلوان تحصیل کرده مقطع کارشناس ارشد مدیریت ورزشی و دانشجوی دکتری نزدیک به 6 سال مسئولیت اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد را بر عهده داشته و جایگزین فرشاد آذری در بابلسر شده و مهدی شعبان پور تحصیل کرده مقطع کارشناسی ادبیات و زبان انگلیسی با 19 سال سابقه کار که چندین سال بعنوان معاون در اداره ورزش و جوانان محمودآباد مشغول به فعالیت بوده است جانشین اسماعیل پهلوان در محمودآباد شد.

همچنین کاظم رنجبر فارغ التحصیل مقطع دکتری فیزیولوژی ورزش جانشین قهرمان کلیج که به مدت دو سال مسئولیت اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار را داشت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار