رئيس پليس آگاهی استان از اجرای طرح مبارزه با سرقت های خرد خبر داد و گفت: با اجرای اين طرح 12 سارق دستگير و به 16 فقره سرقت اعتراف كردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ رحمتی گفت: در راستای ارتقاء امنيت اجتماعی و لزوم برخورد با سرقت هاي خرد جهت افزايش احساس امنيت در جامعه، طرح برخورد با سرقت های خرد در سطح استان عملياتی و اجرايی شد .

وی با اعلام اينكه مرحله اوليه اين طرح ، به مدت پنج روز ادامه مي يابد افزود: اين طرح با توان عملياتی پليس آگاهی اجرا و تا به امروز 12 سارق شناسايی و دستگير شدند .

رئيس پليس آگاهي استان گفت: متهمان در بازجويی های اوليه صورت گرفته به 16 فقره سرقت منزل ، مغازه ، كش روی ، موتور سيكلت ، داخل خودرو و اماكن اعتراف كردند.

سرهنگ رحمتی با تاکيد بر استمرار طرح های عملياتی مبارزه با سارقان سرقت های خرد در سطح استان و برخورد جدی با مجرمان و متخلفان خاطر نشان کرد: وقوع سرقت های خرد تاثير زيادی در كاهش احساس امنيت داشته و آثار روانی آن بيش از خسارت های مادی است.

وی با اشاره به اينكه اغلب سرقت های خرد، توسط افراد معتاد و به منظور تهيه مواد مخدر صورت می گيرد تصريح كرد : با پديده شوم مواد مخدر بايد همه جانبه مبارزه كرد.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.