درماه مبارک رمضان180 نفرازروحانیان به مساجدشهری و روستائی شهرستان میاندوآب اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندوآب گفت:به منظور بهره مندی هر چه بیشترطبقات مختلف مردم ازفیوضات ماه مبارک رمضان این تعداد مبلغ به مساجد مختلف شهر و روستاها اعزام می شوند.

حجت الاسلام اعتمادی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته،این روحانیان ومبلغان دینی ازمراکز تبلیغی،دفترتبلیغات حوزه علمیه قم،سازمان اوقاف و امور خیریه،روحانیان طرح هجرت وحوزه های علمیه جذب شده وبرای ترویج شعائراسلامی دراین ماه مبارک درمساجدشهری وروستائی حاضرخواهندشد.

وی اضافه کرد:درماه مبارک رمضان در60 مسجد شهری و بیش از170مسجد روستائی این شهرستان احکام دین ،بیان و تبلیغ خواهد شد.

وی اظهار داشت:در همایش طلایه داران تبلیغ هم که در آغاز ماه رمضان برگزارمی شود،ضمن توجیه مبلغان، نکات اخلاقی تبلیغ، وظایف مبلغ و اهمیت توصیه به اقامه نماز جماعت و عمل به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر و توضیحاتی در رابطه با معضلات اجتماعی به مبلغان ارائه می شود.

حجت الاسلام علی اعتمادی گفت:آیین جمع خوانی قرآن کریم در مصلای امام خمینی میاندوآب و 30 مسجد شهری و روستائی با عنوان برنامه ظهرگاهی، برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم و احکام،پاسخ به سئوالات شرعی و پرداختن به امر اهمیت زکات از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در شهرستان میاندوآب خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.