تا ماه آینده در راستای فرهنگ‌سازی دوچرخه‌سواری با انسداد خیابان چهارباغ از میدان امام حسین (ع) تا میدان انقلاب تردد خودروها محدود می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: سال‌های گذشته اصفهان را به‌عنوان شهر دوچرخه شناخته می شد اما در حال حاضر با زندگی ماشینی این وسیله حمل‌ونقل از میان مردم رفته و در نظر داریم هر سه‌شنبه این الگو را در بین شهروندان یادآوری کنیم.

علیرضا صلواتی افزود: مدیران شهری برای اجرای این طرح در روزهای سه‌شنبه الزام به استفاده از دوچرخه در روزهای سه‌شنبه شده‌اند تا این جریان به صورت مویرگی در بین مردم نهادینه شود.

وی تاکید کرد: تا ماه آینده با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای فرهنگ‌سازی دوچرخه‌سواری با مسدود کردن خیابان چهارباغ از میدان امام حسین (ع) تا میدان انقلاب تردد خودروها محدود می‌شود و حمل‌ونقل به صورت دوچرخه در این خیابان انجام می‌شود.

صلواتی ادامه داد: این کار نباید نمادین شود و باید حرکت مردمی در راستای استفاده از دوچرخه نیز همراه آن باشد و اگر دوچرخه‌سواری در شهر توسعه یابد اتفاق خوبی در شهر افتاده که در این زمینه برنامه‌های آموزشی و متنوع در نظر گرفته شده است.



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
خوش بحالشون
آخه چرا دوچرخه سواری بانوان در اصفهان جرم هستش !!؟
آخرین اخبار