با آغاز ماه مبارک رمضان، اجرای طرح سراسری ضیافت همزمان با سراسر کشور از روز گذشته در استان خوزستان آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان، اجرای طرح سراسری ضیافت همزمان با سراسر کشور از روز گذشته در استان خوزستان آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

رضا سعیدی افزود: در این طرح گشت سیار تعزیرات حکومتی با همکاری دستگاه‌های نظارتی در خصوص مایحتاج عمومی مردم فعالیت خواهد کرد و گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان مجموعه صنعت و معدن، با حضور در مراکز خرید و بازارهای استان، به موارد تخلفات صنفی در ماه مبارک رمضان رسیدگی می‌کنند.

سعیدی ادامه داد: علاوه بر گشت‌های سیار، در صورتی که در ماه مبارک رمضان از سوی مجموعه‌های صنعت و معدن، اتاق اصناف و مراکز بهداشت استان گزارشی مبنی بر تخلفات صنفی دریافت شود، تعزیرات حکومتی به این گزارش‌ها خارج از نوبت رسیدگی خواهد کرد.

وی اظهار داشت: گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی در معیت بازرسان صنعت و معدن در قالب طرح ضیافت، تخلفات اصناف در هسته مرکزی شهر اهواز و همچنین بازارهای شهرستان‌ها را رصد می‌کند. در این طرح بیشتر اصناف عرضه‌کننده اقلام مورد نیاز مردم در این ماه از جمله برنج، گوشت، مرغ و زولبیا و بامیه مورد توجه هستند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: چنانچه شهروندان تخلفی در بازار مشاهده کردند، می‌توانند با تماس با سامانه 124 تعزیرات حکومتی شکایت یا گزارش خود را اطلاع دهند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.