استاندار لرستان گفت: حدود 90 درصد سند اقتصاد مقاومتی استان نهایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛بازوند در جلسه اقتصاد مقاومتی استانبا اشاره به ایینکه تا هفته آینده برش‌های شهرستانی این سند تهیه می‌شود افزود: در سند اقتصاد مقاومتی استان لرستان پیش‌بینی‌شده تا سد تاج امیر شهرستان دلفان در سال 95، 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

وی گفت: 122 طرح اقتصادی در قالب یک‌هزار پروژه در سند اقتصاد مقاومتی استان تعریف‌شده و بناست در سال 95 در سند اشتغال 25 هزار شغل ایجاد کنیم که طبیعتاً این اشتغال دربرش شهرستانی باید مشخص شود که این برش شهرستانی به فرمانداری ها ابلاغ‌شده و تا پایان هفته نیز نهایی می‌شود.

بازوند اظهار کرد: کارگروه اقتصاد مقاومتی از هفته آینده در همه شهرستان استان برگزار می‌شود و پس‌از این جلسه نیز هر 15 روز باید کارگروه اقتصاد مقاومتی توسط فرماندارهای هر شهرستان برگزار شود..

بازوند خاطرنشان کرد: در پروژه‌های تعریف‌شده در سند اقتصاد مقاومتی 340 واحد صنعتی نیمه‌کاره و راکد وجود دارد که باید احیاء شوند.

وی افزود: هر مدیری که نتواند با سیاست اقتصاد مقاومتی در استان کنار بیاید به‌طور حتم برکنار می‌شود.

استاندار با اشاره به عملیات اجرایی سد معشوره، اظهار کرد: این سد به‌ طور یقین در سند اقتصاد مقاومتی استان در دستور کار است از طرفی در ارتباط با این سد یک اختلاف با وزارت نیرو داریم که بنا است چهارشنبه این هفته در دستور کار شورای عالی قرار ‌گیرد و تعیین تکلیف می‌شود.

بازوند گفت: در این جلسه مصوب می‌شود همه بخشداران در کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی که در شهرستان‌ها برگزار می‌شود حضور پیدا کنند.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.