صد میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب آشامیدنی از سد طالقان به قزوین و آبیک اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوین ؛استاندار قزوین در  ششمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی  گفت: طرح انتقال 60 میلیون متر مکعب اب از سد طالقان از اولویت های استان است و به همین منظور امادگی اختصاص 100 میلیارد تومان برای سرعت بخشیدن به این طرح را داریم.

همتی همچنین تاکید کرد:  چاه های غیر مجاز باید مسدود و تا پایان آبان ماه طرح های مهم صنعت آب تعیین تکلیف شوند.

استاندار از مدیران آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان خواست ، اجرای طرحهای انتقال آب از سد طالقان، بستن چاه های غیرمجاز، ساخت تصفیه خانه، تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت  را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری قزوین هم در این جلسه گفت: مدیران دستگاههای اجرایی طرح های ملی و استانی خود در زمینه اقتصاد مقاومتی را در سامانه «رصد »ثبت کنند تا پیگیری های انها انجام شود .

یاری اظهار داشت : شاید در تعریف طرح ها و برنامه های اقتصادی وجه تشابهی بین وظایف ذاتی دستگاهها و یا برنامه های طراحی شده دیده شود که در این صورت لازم است مدیران با اولویت بندی طرح ها برای مدیریت بهینه آنهایی که قابلیت اجرایی دارند اقدام کنند.

در این جلسه حمید پویا مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گزارشی از وضعیت طرح های آماده واگذاری به بخش خصوصی و احمد هجرانفر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هم  گزارشی از روند احداث تصفیه خانه با مشارکت بخش خصوصی ارائه کردند.
انتهای پیام/

برچسب ها: اختصاص ، اعتبار ، انتقال ، آب ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.