سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از نبودن محسن فروزان جز گزینه های دروازه بانی این تیم خبر داد.

سید اکبر پورموسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرگران جوان درباره اعلام برخی رسانه ها مبنی بر پیوستن فروزان به استقلال خوزستان بیان کرد: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد ، با 4 دروازه بان داخلی و یک دروازه بان خارجی صحبت کردیم و هر سنگربانی که زودتر مدارک خود را تکمیل کند ، به تیم مان می پیوندد.

وی افزود: محسن فروزان دروازه بان خوبی است اما به هیچ عنوان جز گزینه های مد نظر ما نیست و خواستار جذب این بازیکن نیستیم ، با دروازه بان مورد نظرمان به توافقاتی کلی رسیدیم و هر زمانی که قطعی شد ، نام وی را اعلام می کنیم.

پورموسوی درباره اردوی یک هفته ای تیمش در کرج گفت:تمرینات مان از 17 خرداد برگزار می شود و درصدد هستیم تا برای بهبود روحیه اعضای تیم ، اردویی را در تهران برگزار کنیم و امیدوارم بتوانیم در این اردو به اهدافمان دست پیدا کنیم ، اردو پردیس می تواند به لحاظ روحی و مالی به نفع تیم مان باشد و امیدوارم بتوانیم با نفرات کامل در این اردو شرکت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان درباره وضیعت نقل و انتقالات تیمش اظهار کرد: تا کنون با بازیاری و بحرانی قرارداد امضا کردیم و با پورقاز هم به توافق رسیدیم و قرار است تا چند روز دیگر قرارداد این بازیکن امضا شود. از 6 سهمیه لیگ برتر فقط یک سهمیه را جذب کردیم و با توجه به بودجه باشگاه و همچنین قیمت بازیکنان، بعید می‌دانم سهمیه لیگ برتری ما تکمیل شود و بتوانیم 6 بازیکن از لیگ برتر بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار