نماینده مردم اصفهان درباره تغییر مکان جایگاه نماز جماعت نمایندگان مجلس از تالار آفتاب به زیرزمین انتقاد کرد.

انتقاد سالک از تغییر مکان نماز جماعت نمایندگان
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد سالک مردم نماینده اصفهان به مواد 6 و 22 آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: نماد و تجلی اسلام ناب در نماز جماعت است که باید با شکوه برگزار شود ولی متأسفانه مشاهده می‌کنیم که جایگاه نماز جماعت مجلس مدتی است که به جایگاه دیگری تغییر مکان داده است.

وی با بیان اینکه نماز جماعت در ماه مبارک رمضان باید در مقابل چشم همه باشد افزود: نباید اتاق تالار مجلس که نماز جماعت در آن انجام می‌شد به زیرزمین تغییر مکان داده شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: از هیأت رییسه محترم درخواست می‌کنم هر چه سریع‌تر در این رابطه تدبیری بیاندیشد تا جایگاه نماز جماعت به مکان اولیه خود برگردد.

سالک تصریح کرد: معتقدم خوب نیست که این موضوع به طوری انعکاس داده شود که نمایندگان در یک زیرزمینی نماز جماعت را برگزار می کنند.

در ادامه علی مطهری که ریاست بخشی از جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت ، در واکنش به سالک گفت: تذکر شما مربوط به دستور جلسه نبود ه و ماده 6 آیین نامه هم به این موضوع ارتباطی ندارد اما خوب تذکر قابل شنیدن بود.

وی افزود: معتقدم نمازخانه اگر در تالار آفتاب باشد و یا جای دیگری موضوع مهمی نیست اما باز هم این موضوع در هیأت ریییسه مجلس بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار