به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
اهواز، مدير اداره فناوري اطلاعات شركت بهره برداري از سد، نيروگاه و شبكه هاي آبياري مارون گفت: با تلاش و پیگیری مستمر واحد فناوری اطلاعات شرکت بهره برداری مارون نرم افزار Helpdesk دانا به عنوان یک راهکار جامع برای مدیریت و اتوماسیون فرآیندها و امورجاری واحد فناوری اطلاعات پس از فراهم سازی بسترهای سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط، راه اندازی و عملیاتی شد.
حسن جوكار افزود: از مزایای عمده این سیستم کاهش بخش اعظم مراجعات حضوری و تلفنی کاربران به واحد فناوری است. همچنین ثبت سوابق عملیات ها، خدمات پشتیبانی، ثبت دارایی های کاربران، سیستم انبار، پویش و کنترل و مدیریت قراردادهای فناوری اطلاعات، سیستم اعلان و نیز پایگاه دانش از جمله مزایا و امکانات این نرم افزار به شمار می آید.
وي تصريح كرد: این سیستم مبتنی بر استاندارد ITIL بوده و امکانات مورد نیاز مدیران و کارشناسان IT را جهت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش بهره وری فراهم می سازد. ابزار اندرویدی و مدیریتی این سیستم ضمن امکان رصد کلیه درخواست های کاربران به صورت آنلاین موجب تسریع در ارجاع عملیات پشتیبانی شده و ضمن ارتقای سطح کیفیت خدمات و عملکرد کارشناسان، موجب افزایش سطح رضایت مندی کاربران از سرویس های حوزه فناوری می شود.
انتهای پیام/و