مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در 80 بقعه و مسجد استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حجت الاسلام اسماعیل تدینی افزود: این طرح امسال با حضور 80 روحانی و مبلغ اعزامی از قم در سه بقعه متبرکه سید مهدی ایرانشهر و سید باقر و بی بی دوست زابل و مساجد سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: اجرای ویژه برنامه های سخنرانی، ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم، برپایی محافل انس با قرآن، برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)، برپایی مراسم شب های قدر، اطعام روزه داران در سحر و افطار و مشاوره های شرعی و ترویج فرهنگ وقف از جمله مهمترین برنامه های پیش بینی شده در طرح ضیافت الهی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان از اجرای طرح نشاط معنوی در استان همزمان با طرح ضیافت الهی خبر داد و تصریح کرد: این طرح با حضور 40 مبلغ اعزامی از قم در بقاع متبرکه و مساجد استان با هدف تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه بویژه برای نسل جوان اجرا می شود.

حجت الاسلام تدینی تصریح کرد: برپایی محافل قرآنی با دعوت از قاری برجسته مصری، توزیع کتابچه، بروشور، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و نصب ادعیه رمضان، آماده سازی کتب دعا و قرآن کریم به منظور برگزاری نشست های مذهبی، جزء خوانی و برپایی محافل قرآنی و نیز اجرای نیات واقفان از دیگر اقدامات این نهاد همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح اماکن مذهبی استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار