مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به 328 روستای شرقی استان کرمان به پیمانکار واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی رشیدی افزود: این پروژه ها در شهرستان های ریگان، بم، فهرج ونرماشیر واقع شده اند که با اتمام برنامه مناقصات برای آغاز عملیات اجرایی به پیمانکار واگذار شده اند.

وی با اشاره به اینکه در بم سه پروژه ،ریگان وفهرج دو پروژه و نرماشیر یک پروژه تعریف شده است خاطر نشان کرد: در بم پروژه های دهبکری، سبزوئیه ومرغک با حدود 32هزار متر لوله گذاری و برآورد اعتباری 46میلیاردریال وایجاد 5 ایستگاه پمپاژ واحداث 900متر مکعب مخزن به مناقصه گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه در ریگان نیزپروژه های عباس آباد رودشور وچاه ملک آغاز شده است ؛ تصریح کرد: این پروژه با اعتباری حدود 47میلیارد ریال و50 هزار متر لوله گذاری با 5 ایستگاه پمپاژ و هزار و 500 متر مکعب مخازن احداثی تعریف شده است.

رشیدی از پروژه های فهرج با عنوان مجتمع آب رسانی یوسف آباد وبخش مرکزی فهرج نام برد وافزود:89میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده برای این طرح هابا 89هزار متر لوله گذاری و هزار و150مترمکعب مخزن احداثی دراین راستا تعریف شده است.

وی همچنین از پروژه نرماشیر مرکزی یاد کرد یادآورشد: این پروژه با 65میلیارد ریال اعتبار ولوله گذاری 2 هزار و 700 متری با سه باب ایستگاه پمپاژبرنامه ریزی شده است.

رشیدی گفت: با بهره برداری از این پروژه ها 328 روستا با جمعیت 141هزار و288نفر با هزینه 25میلیاردتومانی از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آبرسانی ، پیمانکار ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار