اردبیل؛

راه اندازی 350 پایگاه اوقات فراغت تابستانی در مساجد اردبیل

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۳۵۰ پایگاه اوقت فراغت تابستانی در مساجد استان راه‌اندازی شده که ۱۸۰ پایگاه در روستاهای استان است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نادر سقاء افزود: در بحث غنی‌سازی اوقات فراغت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کانون فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل،‌هم‌افزایی و تعامل با دستگاه‌های اجرایی است که بتوانیم با برگزاری کلاس‌های مناسب برای جوانان و نوجوانان در تمامی حوزه‌ها، استعدادهای مناسب را کشف کنیم.

وی گفت: تربیت نیروی توانمند انسانی، ارتقای باورهای دینی، رشد اخلاقی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اهداف برگزاری کلاس‌های غنی سازی اوقات فراغت در پایگاه‌های مساجد استان اردبیل است که برگزاری این کلاس‌ها تا اوایل شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل افزود: 9 خانه دیجیتال در پایگاه‌های غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل فعال بوده که 350 پایگاه اوقت فراغت تابستانی در مساجد استان راه‌اندازی شده که 180 پایگاه در روستاهای استان است.

سقا تصریح کرد: یکی از محورهای برگزاری برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت تابستانی، تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است که قطعا در این زمینه نیز اقدامات اساسی صورت گرفته و شاهد برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های فاخر در سطح استان اردبیل خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.