دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی با آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي صداوسيما؛ در اين ديدار دو طرف ضمن بحث و بررسي مباحث مربوط به تعامل بيشتر بين صداوسيما و قوه قضائيه راهكارهاي ارتباط بيشتر بين اين دو دستگاه مهم كشور را مورد بررسي قرار دادند.
 
در پايان اين ديدار رئيس رسانه ملي در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صداوسيما با تاكيد بر لزوم تعامل و حمايت بيشتر بين رسانه ملي و قوه قضائيه گفت: وظيفه و سياست صدا و سيما ، همكاري ، تعامل و حمايت از قواي سه گانه براي دستيابي به اهدافشان است.
 
عبدالعلي علي عسكري افزود: ما در خصوص قوه قضائيه خود را متعهد مي دانيم تا از اهداف اين قوه حمايت كنيم و فرهنگ سازي براي افزايش روحيه قانونگرايي و قانونمداري در آحاد مردم را جزء وظايف خود مي دانيم كه اين مهم با كمك قوه قضائيه ميسر مي شود.

وي با اشاره به اينكه رسانه ملي خود را موظف مي داند كه در خصوص موضوعات قضايي مردم را مطلع كند افزود: در بحث پيشگيري از وقوع جرم در جامعه هم بايد در رسانه ملي اقدامات فرهنگي بيشتري صورت گيرد كه در اين ارتباط تعامل ميان صدا و سيما و قوه قضائيه راهگشاست.

رئيس سازمان صداوسيما گفت: در اين ديدار همچنين مقرر شد ويژه برنامه هاي پرمحتوا، مفيد و باكيفيت از اقدامات قوه قضائيه به طور منظم در صدا و سيما پخش شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.