نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم شورای اسلامی گفت:وعده ارائه اصلاحیه قانون خدمات کشوری ،هر 6 ماه یکبار از سوی دولت در مجلس نهم ارائه می شد که در نهایت با پایان مجلس باز هم اصلاح آن بی نتیجه باقی ماند.

وعده های 6 ماه یکباری که بی نتیجه ماند/عدم تمایل دولت به اصلاح قانون خدمات کشوریمحمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ضرورت اصلاح قانون خدمات کشوری اظهار داشت: وعده ارائه اصلاحیه قانون خدمات کشوری ،هر 6 ماه یکبار از سوی دولت در مجلس نهم ارائه می شد که در نهایت با پایان مجلس باز هم اصلاح آن بی نتیجه باقی ماند. 

وی تصریح کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس نهم، با توجه به اهمیت ضرورت اصلاح این قانون و ایجاد پرداخت های برابر، کمیته ای فشرده برای بررسی هرچه سریع تر اصلاحیات ، تشکیل داد که در این جلسات حدود 300 پیشنهاد مورد ارزیابی قرار گرفت .

سعیدی ادامه داد:  پیشنهاد اصلاحیه بار دیگر مورد استقبال دولت قرار نگرفت و در نهایت با تمدید یک ساله این قانون موافقت شد.

وی افزود: علی رغم مخالفت مجلس شورای اسلامی با تمدید قانون خدمات کشوری اما با اخذ رأی موافق، مجلس در مقابل عمل انجام شده قرار گرفته و در صورت عدم موافقت، با خلا قانونی روبه رو می شدیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه چرا دولت با اصلاح قانون موافق است اما تمایل به اجرای آن را ندارد، تاکید کرد: تبعیض در پرداخت ها که در حال حاضر از جمله مهمترین مشکلات جاری در این قانون است، از بین نخواهد رفت مگر با اصلاح قانون خدمات کشوری، چرا که قشر عظیمی از افراد با دریافت نابرابر، دچار مشکلات معیشتی شده اند.

سعیدی گفت: امیدواریم در مجلس دهم اصلاح این قانون با جدیت بیشتری از سوی دولت دنبال شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
ما بازنشستگان حداقل بگیر همچنان باید با تبعیض حقوقی زندگی کنیم بعید میدونم تو مجلس دهم هم قانون خدمات کشوری اصلاح بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
یعنی تو مجلس دهم به نتیجه میرسه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
هیچی معلوم نیست و این خیلی بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
همین عمل نکردن به اصلاح قانونی که مجلس و خود دولت به ان اذعان دارد خودش یک بی قانونی محض است چرا که دولت با این عمل خود دیگر دستگاه ها را نیز به فرار از وظایف تشویق می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
نماینده ای که حرف مردم و بزنه بهش باید احسنت گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
چرا مجلس به دولت سخت نمیگیره؟ الان چند ساله که میخوان این قانون و اصلاح کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
افرین به شما
خواهش میکنم تکلیف تبعیض پرداخت ها را روشن کنید
آخرین اخبار