طلایی در جلسه علنی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

فعالیت های شهرداری در ماه رمضان مسجد محور باشد

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: به شهرداری پیشنهاد می شود تمام فعالیت ها و جشنواره ها در ماه مبارک رمضان مسجد محور باشد.

فعالیت های شهرداری در ماه رمضان مسجد محور باشدبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران در دویست و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به قرار گیری در هفته محیط زیست اظهار داشت: پیرو پیشنهاد رضا کیانیان، بازگیر کشور در برنامه خندوانه به کمیسیون نامگذاری شورای شهر پیشنهاد می کنم که در نامگذاری خیابان های شهر از اسامی شهدای محیط زیست استفاده شود.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان تلاش داشته باشیم تمام برنامه ها با محوریت مساجد انجام شود و به شهرداری نیز توصیه می کنیم اگر برنامه ای دارد با محوریت مساجد باشد.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: سعی کنیم برنامه های ماه رمضانی طولانی نشوند و همچنین ویژه برنامه ها مزاحمتی برای شهروندان ایجاد نکند.

طلایی بیان داشت: در رابطه با سنت حسنه افطاری دادن به شهرداری پیشنهاد می شود که اگر در این رابطه برنامه ای دارد به جای تمرکز در یک نقطه این سنت حسنه را با محوریت مساجد گسترش دهد.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماه رمضان اقشاری از جامعه هستند که در تامین نیازهای اولیه مشکل دارند و اگر شهرداری قرار است در این زمینه فعالیت داشته باشد توزیع اقلام را از طریق محلات انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار