فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تقابل استکبار و دنیای سرمایه‎داری با ملت ایران به دلیل اسلامی بودن انقلاب است و ما باید با تاسی از قرآن، حافظان خوبی برای این انقلاب باشیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سردار حسین رحیمی در جمع مبلغان، مداحان و قاریان قرآن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: اگر قرآن کریم به درستی کتاب و قانون زندگی شود یک حکومت اسلامی و الهی مانند حکومت امام برپا میشود که بر مبنای دین است و در حال حاضر تمام تقابل استکبار و دنیای سرمایهداری با ایران به خاطر اسلامی بودن انقلاب و حکومت ما است.

وی به جمله مقام معظم رهبری مبنی بر انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن اشاره کرد و گفت: این سخن از طرف ایشان به دفعات تکرار شده است و باید دلیل این تکرار را بدانیم که چرا تاکید ویژهای بر انقلابی بودن دارند و تنها جوابی که پیش روی ما قرار میگیرد این است که هر انقلابی که روحیه انقلابی گری خود را حفظ نکرد استکبار و قلدران جهان ریشه او را خشکاندند.

وی متدین و انقلابی بودن را دو ویژگی مهم مجموعه نیروی انتظامی برشمرد و بیان کرد: امروز وظیفه ما ایجاد روحیه دین داری و انقلابی در مجموعه انتظامی است و شما به عنوان مدرسان و مبلغان، کار بزرگی را در این فرصت ماه رمضان در پیش دارید و با وقت گذاشتن و مطالعه و با گفتمان خالصانه که از کلام گوهر بار قرآن بلند میشود در ذهن مخاطب نفوذ کنید و با تاثیر از این کتاب الهی، حافظان خوبی برای این انقلاب بی‌نظیر قرن باشیم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به جلوگیری از ترویج فرهنگ بی‌بند و باری در جامعه اشاره کرد و گفت: انتظار دارم در مرحله اول احکام را در دستور کار قرار دهید چون بسیاری از جوانان از احکام اولیه دین جا مانده‌اند و از ابتداییترین مطالب اسلامی به دور هستند که این امر نیازمند تبلیغ و آموزش مسائل اسلامی است و در مراحل بعد نماز و قران را در دستور کار قرار دهید و می‌توان تاثیر گذاشت و تحول ایجاد کرد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مجموعهای است که باید با گرایشهای دینی، اعتقادی و اسلامی روز به روز به سمت جلو حرکت کند و در ایجاد امنیت که یک نعمت الهی است در سایه اخلاق اسلامی و پناه بردن به خدا در مقابل تهدیدات ایستادگی کند

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار