استاندار خراسان رضوی بر لزوم تقویت ارتباط حوزه ی علمیه و دانشگاه برای حل عالمانه ی چالش های استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رشیدیان درنشست شبکه جامع دانشگاه های استان که به میزبانی حوزه ی علمیه خراسان رضوی برگزارشد، با اشاره به نقش و جایگاه حوزه علمیه و روحانیون در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: وجود مراکز علوم دینی در خراسان و شخصیت های برجسته ای که تربیت شده ی مکتب اهل بیت (ع) ظرفیت بی بدیلی برای استان و کشور محسوب می شود.

وی افزود: با ایجاد شبکه ی جامع دانشگاه های استان و حل معضلات از طرق علمی و در قالب تفاهم نامه های مشترک با مراکز آموزش عالی، به توفیقات خوبی دست یافته ایم و راهکارهای مناسبی ارائه شده است.
استاندار خراسان رضوی بر لزوم تقویت ارتباط حوزه ی علمیه و دانشگاه برای حل عالمانه ی چالش های استان تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران، باعث دستیابی به نتایج مطلوب تر و اثر بخشی بیشتر تصمیمات و اقدامات، می شود.
رشیدیان اولویت امسال را برنامه ریزی و تلاش برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و کاهش آسیب های اجتماعی دانست و تاکید کرد: تمام دستگاه های اجرایی، بخش های عمومی، خصوصی و مردم باید در این راستا بایکدیگر همراهی کنند.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.