علی رغم اعلام مسئولان محیط زیستی مبنی بر بهبود شرایط آلودگی هوا، آسمان پایتخت همچنان غبارآلود است.

گرد و غبار همچنان میهمان پایتختبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی رغم تعداد روزهای پاک و سالمی که در سال 95 شاهد بودیم،بعد از 77 روز از ابتدای سال تاکنون که 11 روز آن پاک و سالم بوده، دیروز به عنوان هفتاد و نهمین روز از آغاز سال و دومین روز متوالی در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار گرفت و آلودگی هوا  میهمان ناخوانده پایتخت نشینان شد.

کارشناسان محیط زیست دلیل ناسالم بودن هوای دیروز تهران را ورود گرد و غبار از غرب کشور اعلام کردند.

محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در خصوص کیفیت هوای روز (دوشنبه) پایتخت، اظهار داشت: براساس داده‌های به دست آمده از ایستگاه های سنجش آلودگی، هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11، در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه است.

وی تصریح کرد :میانگین ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون به میزان 118 بیانگر قرار گیری کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه است.

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با تأکید بر اینکه دلیل ناسالم بودن هوای تهران، گرد و غبار ورودی از غرب کشور اعلام شده، تصریح کرد:از فردا(سه شنبه) شاهد بهبود کیفیت هوا خواهیم بود.

امروز(سه شنبه)همان فردایی است که کارشناسان بهبود شرایط هوا را پیش بینی کرده بودند،اما آسمان تهران کماکان غبارآلود است و افرادی که قصد پیاده روی صبحگاهی را دارند همچنان چشم انتظار اعلام نظر کارشناسان محیط زیستی هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار