کرمانشاه؛

بازگشت دوباره ی شهردار کرمانشاه

عضو شورای شهر کرمانشاه از بازگشت عبدالرضا شعبانی شهردار استیضاح شده کرمانشاه به مسند شهرداری با رای مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کامبیز غلامی گفت: پس از این استیضاح، آقای شعبانی در دیوان عدالت اداری مبنی بر غیرقانونی بودن استیضاحش طرح دعوی کرد که دیوان نیز با توجه به اینکه شورا یک نهاد مردمی است و دولتی نیست، بررسی این موضوع را به دادگاه شعبه چهارم حقوقی کرمانشاه ارجاع داد.

وی افزود: قاضی این شعبه نیز تشخیص داده با توجه به اینکه آقایان حیدریان و زین الدین (اعضای شورای شهر کرمانشاه که قبلا سلب عضویت شده بودند) قبل از برگزاری جلسه استیضاح دستور موقتی از دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف حکم سلب عضویت گرفته و از آن زمان عضو شورا بوده‌اند، لذا حضور آقایان امیری و حمیدی فر(اعضای علی البدل شورای شهر کرمانشاه که جایگزین دو عضو سلب عضویت شده بودند) در جلسه استیضاح غیرقانونی بوده و لذا استیضاح آقای شعبانی صحیح نبوده و دستور موقتی مبنی بر توقف حکم استیضاح صادر کرده است.

غلامی با بیان اینکه همه مکلف به اجرای حکم دادگاه هستیم، افزود: بر اساس این حکم، عصر امروز(دوشنبه، 17 خرداد) مراسم شروع به‌کار آقای شعبانی در شهرداری بود.
در حال حاضر حامد لعل بخش سرپرست شهرداری کرمانشاه است.

همچنین اعضای شورای شهر کرمانشاه، پس از استیضاح عبدالرضا شعبانی، آرش رضایی را بعنوان شهردار انتخاب کردند که مراحل صدور حکم وی در حال گذراندن است.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.