حجت‌الاسلام و المسلمین شرفخانی گفت: مگر می‌شود کسی بر خوان نعمت الهی میهمان شود و مورد اکرام قرار نگیرد؟

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و آغاز میهمانی نور یادداشتی اختصاصی برای باشگاه خبرنگاران جوان نوشته‌اند که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید:

بسمه تعالی
«یا ایها الناس قد اقبل الیکم شهرالله بالبرکۀ و الرحمۀ و المغفرۀ»

حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی خوانندگان ارجمند تبریک عرض می‌نمائیم. حلول ماهی که سراسر برکت و رحمت و آمرزش است و همچون انسان بزرگواری به ما روی آورده است. اقبال این ماه به تمامی انسان‌های مخلوق خدا خواهد بود، البته مهم این است که ما هم از این ماه روی برنگردانیم و ما هم به این شخصیت ارزشمند اقبال کنیم.

شب‌های این ماه برترین شب‌ها، روزهای این ماه برترین روزها و ساعاتش بهترین ساعات می‌باشد. همه ما میهمان خوان گسترده‌ الهی هستیم. همانطور که در دعای این ماه می‌خوانیم: «خدایا ما میهمانان تو در این ماه هستیم و تو بر هر میهمانی یک پذیرایی لازم فرمودی و پذیرایی مرا در این ماه، بهشت و آمرزش گناهان قرار بده». مگر می‌شود کسی بر خوان نعمت الهی میهمان شود و مورد اکرام قرار نگیرد؟
پیامبر اکرم‌صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم در خطبه شعبانیه می‌فرمایند: «و جعلتهم من اهل کرامۀ الله»؛ خداوند شما را شایسته تکریم خود قرار داده است.

در این ماه خداوند مؤمنین را با رحمت و آمرزش خود تکریم و تجلیل می‌نماید.
امید است با عنایت حق و با کسب توفیق روزه‌داری صحیح و غنیمت شمردن فرصت تلاوت قرآن شایسته‌ی تکریم الهی قرار گیریم.
همانطور که رسول اکرم‌صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم فرمودند: «و اسالوالله بالنیات الصادقه و قلوب طاهره»؛ از درگاه خداوند متعال با نیات راستین و قلوب پاک توفیق روزه‌داری و تلاوت قرآن مسئلت داریم. انشاءالله.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.