طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در گلپایگان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در حوزه اصناف را مربوط به کالاهای اساسی و پرمصرف از قبیل کالاهای پروتئینی، لبنی، خرما، زولبیا و بامیه ، نان و میوه برشمرد و افزود:در اجرای این طرح مواردی همچون کم فروشی،گرانفروشی و درج نکردن قیمت بر روی کالاهای تحت نظارت قرار خواهد گرفت و مراجع نظارتی همچون شبکه بهداشت و درمان ، شبکه دامپزشکی و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان در طول ماه مبارک رمضان با اداره صنعت،معدن و تجارت همکاری خواهند کرد.
علی یوسفی گفت : در ماه مبارک رمضان نرخ زولبیا و بامیه از قرار هر کیلو ۹ هزار تومان،آش رشته و شله قلمکار ۶ هزار تومان،حلیم شیر ۷۵۰۰ تومان، حلیم گندم ۸ هزار تومان،حلیم عدس ۵۵۰۰ تومان و حلیم بادمجان ۸۰۰۰ تومان به تصویب رسیده است.
وی در مورد واحد های ارائه دهنده اغذیه و چلوکبابی ها درماه مبارک رمضان اظهار کرد هماهنگی های لازم در این جهت با نیروی انتظامی واتحادیه صنف در حال انجام است و به واحدهایی که مجاز به ارائه خدمات می شوند اطلاع رسانی خواهد شد.
وی تعداد واحدهای صنفی شهرستان را ۵ هزار واحد عنوان کردو افزود: این واحدها در قالب ۳۳ اتحادیه و یک اتاق اصناف ساماندهی شده و مشغول فعالیتند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف در واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی ، عدم درج قیمت بر روی کالا و همچنین تظاهر به روزه خواری، دریک واحد صنفی مراتب را سریعاً ازطریق سامانه۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.