معاون فرهنگي و تبليغات سپاه در واكنش به ترور يكي ديگر از دانشمندان كشور، مسئول اين اقدام را آمريكا و رژيم صهيونيستي دانست و گفت: اين اقدام ناشي از عصبانيت آمريكا و اسرائيل در قبال پيشرفت هاي علمي ايران است.

سردار محمدعلي آسودي در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به ترور مصطفي احمدي روشن، دانشمند كشورمان تصريح كرد: انجام اينگونه اقدامات تروريستي، ريشه در تروريسم دولتي آمريكا و رژيم صهيونيستي دارد و در اقدامات مشابه قبلي نيز مشخص شده كه عاملان ترورها وابسته به آمريكا و اسرائيل بوده و توسط آنها آموزش ديده اند.
وي با بيان اينكه انجام اقدامات تروريستي خصلت آمريكا و رژيم صهيونيستي است، افزود: آنها كه روزي به ما اجازه انجام كوچكترين حركت علمي را نمي دادند، اكنون معترف هستند كه زير سايه انقلاب اسلامي، رشد علمي در ايران چندين برابر كشورهاي ديگر است؛ لذا تصور مي كنند با ترور چند دانشمند مي توانند توقف حركت علمي ما را رقم بزنند، اما دانشمندان ما قطعا مصمم تر از گذشته به كار خود ادامه خواهند داد و افتضاح ديگري در پرونده آمريكا و رژيم صهيونيستي ثبت خواهد شد.
سردار آسودي دست زدن به اقدامات تروريستي عليه كشورمان را ناشي از عصبانيت آمريكا و اسرائيل از پيشرفتهاي علمي ايرانيان دانست و خاطرنشان كرد: آمريكايي ها و صهيونيست ها هنگام عصبانيت، عقل خود را از دست مي دهند و هر اقدامي که مي کنند در نهايت به ضرر خود آنها تمام مي شود چرا که ملت ها اعم از مسلمانان و حتي مردم اروپا و آمريکا آگاه تر و بيدارتر شده اند و اقدامات نابخردانه آمريکايي ها و صهيونيست ها باعث افزايش تنفر ملت ها نسبت به آنان خواهد شد.
معاون فرهنگي و تبليغات سپاه گفت: اقدامات تروريستي که در منطقه صورت مي گيرد نشان دهنده به آخر خط رسيدن دنياي استکبار است و مستکبران با اين گونه تلاش هاي مذبوحانه در حال کندن گور خود هستند.
وي با اشاره به سخن شهيد بهشتي خطاب به آمريکا گفت: آمريکا از ما عصباني باش و از اين عصبانيت بمير.
سردار آسودي با اشاره به تدابير مسئولان ذي ربط در جهت حفاظت از دانشمندان کشور اظهار داشت: مسئولان در راستاي اين امر تدابيري را انديشيده اند اما لازم است برنامه ريزي اساسي تري انجام شده و دولت و نظام اقداماتي را صورت دهند.
/ع2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار