معاون نظارت و ارزشيابي هيأت عالي گزينش كشور گفت: بلندنگري، تصميم‌سازي، حرمت و احترام گزينش‌شونده و حفظ اسرار وي از راهبردهاي اصلي كار گزينش در كشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ حجه‌الاسلام سيد علي‌اصغر ذبيح‌زاده در همايش علمي آموزشي گزينشگران بهزيستي سراسر كشور در مشهد افزود: همه‌ي ما در هر مسؤوليت و موقعيتي كه باشيم رعيت مردم هستيم و بايد احترام و حرمت ارباب رجوع را نگاه داريم.

وي با تأكيد بر اينكه پرسنل گزينش در همه‌ي سطوح بايد صاحب تعامل و تدبير باشند گفت: ما اهل مرافعه و تقابل نيستيم بلكه معتقديم با تعامل و تدبير بهتر مي‌توان بر مشكلات فائق آمد.

ذبيح‌زاده با اشاره به فرمايشات امام و رهبر معظم انقلاب گفت: بر طبق شرع مقدس و نظرات امام و رهبر معظم انقلاب، تجسس در زندگي افراد مطلقا ممنوع است و نبايد در مسائلي كه ارتباطي با احراز صلاحيت افراد ندارد وارد شويم.

وي با تأكيد بر اينكه وظيفه‌ي گزينش، احراز صلاحيت است نه رد صلاحيت گفت: ما به دنبال اين هستيم كه افراد كارآمدتر و داناتر را براي خدمت انتخاب كنيم.

وي در بخشي ديگر از سخنان خود به مسائل سياسي روز جامعه و مسائل بين‌المللي پرداخت و گفت: همان‌گونه كه در جامعه‌ي صدر اسلام، در طول يك دوره‌ي زماني سي ساله، شرايط طوري تغيير كرد كه برخي از نزديك‌ترين ياران پيامبر به دشمن خاندان وي تبديل شده ، در جامعه‌ي امروز نيز در يك دوره‌ي سي‌ساله، فتنه سربرآورد و بر عليه نظام اسلامي عصيان نمود.

معاون نظارت و ارزشيابي هيأت عالي گزينش با بيان اينكه بايد با تكيه بر فرمايشات رهبر معظم انقلاب، و با مد نظر قراردادن بصيرت، به هويت واقعي خودمان برگرديم گفت: هويت ما تاريخ ملي و باستاني نيست بلكه هويت واقعي ما، تاريخ ديني و ادامه رسالت پيامبر در ولايت است.

دبير هيأت مركزي گزينش بهزيستي كشور نيز در اين مراسم با اشاره به وقايع پس از انتخابات سال 88 گفت: يكي از نعمت‌هاي بزرگ اين بود كه ما توانستيم فتنه 88 را دفع كنيم و اگر بگوييم كه 8 ماه فتنه به اندازه 8 سال دفاع مقدس اهميت داشته، راه به گزافه نبرده‌ايم.

علي كاميار گفت: در فتنه 88 دشمن تمام قوا و نيرويش را جمع كرده بود كه عليه تماميت نظام آن را بكار گيرد اما به ياري ولايت و با تكيه بر امت، توطئه‌ي دشمن خنثي شد.

وي به سالروز بصيرت اشاره كرد و گفت: اينكه آن ماجرا در روز عاشورا اتفاق افتاد و اصحاب فتنه، ماهيت ضد عاشورايي خود را  نشان دادند امام حسين به داد ملت رسيد و حماسه‌ي بصيرت آفريده شد.

دبير هيأت مركزي گزينش بهزيستي كشور همچنين با اشاره به بيداري اسلامي گفت: صهيونيست‌ها و كشورهاي استكباري كه خواب انزواي اسلام و نهضت‌هاي اسلامي را مي‌ديدند با ديدن بيداري اسلامي، كابوس مرگ در دل‌شان ايجاد شد.

وي افزود: همه‌ي توجهات در حال حاضر به ايران اسلامي است و همه‌ي جهان اين مسائل را نتيجه‌ي انقلاب اسلامي ايران مي‌داند.

کامیار در ادامه با بيان شرارت‌هاي دشمنان نظام و انقلاب گفت: در مسئله‌ي انتخابات نيز دشمن منتظر است با توجه به اعلام موضع اصحاب فتنه، نظر مردم را راجع به انتخابات بفهمد.

وي افزود: انتخابات مجلس، صحنه زورآزمايي ما و دشمن است چون دشمن تمام نيروهاي خود را در داخل و خارج عليه نظام بسيج كرده و به دنبال شناسايي نقاط ضعف ماست تا از آن نقاط به داخل نفوذ كند.

كاميار تأكيد كرد: مهم‌ترين مسئله در خصوص انتخابات، حضور مردم است و وظيفه‌ي ما هم اين است كه بدون جانبداري از يك جناح خاص با تكيه بر رهنمودهاي ولايت، براي تقويت حضور مردم در صحنه‌ انتخابات بكوشيم.  /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.