مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان کرمانشاه از برگزاری شش طرح در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب‌الله موسوی اظهار کرد: در طرح اول  که با عنوان "مبلغین هجرت" است، روحانیون به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند و چنانچه کار فرهنگی و تاثیر گذاری آنها در منطقه اعزام مطلوب باشد، در آن منطقه ماندگار می‌شوند و این ماندگاری شاید بیش از 10 سال هم به طول بیانجامد.

وی افزود: این طرح ماه رمضان امسال در استان کلید می‌خورد و تاکنون 40 روحانی برای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند. 

موسوی از اجرای طرح "بینات" در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: در این طرح نیز که 60 روحانی در آن حضور دارند کارهای تبلیغاتی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها انجام می‌شود و در حال حاضر که مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل است، این طرح در کلانتری‌ها و ادارات انجام می‌شود. 

وی از طرح اعزام گروه‌های جهادی "صف" به نقاط مختلف استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: در این طرح جهادی 50 روحانی به مناطق محروم اعزام می‌شوند و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغاتی را در سطح مدارس و مساجد این مناطق برعهده دارند.

موسوی طرح دیگر در ماه مبارک رمضان را طرح گروه جهادی "حیات طیبه در غرب استان" عنوان کرد و افزود: در این طرح روحانیون به مناطق غرب استان و بویژه مناطق مرزی اعزام شده و انجام کارهای فرهنگی و تبلیغ احکام دینی در این مناطق را بر عهده دارند. 

مدیرحوزه علمیه برادران استان کرمانشاه افزود: در طرح دیگر در ماه مبارک رمضان بیش از 100 استاد، مدیر، معاون و کادر علمی حوزه علمیه که همگی روحانی هستند به مساجد اصلی شهر کرمانشاه و شهرستان‌ها جهت انجام کارهای تبلیغی و فرهنگی اعزام می‌شوند. 

وی افزود: در طرح دیگر نیز حدود 100 طلبه که در سطح عالی تحصیل می‌کنند به گوشه و کنار استان جهت انجام کارهای تبلیغاتی در ماه مبارک رمضان اعزام می‌شوند.

 موسوی در ادامه به موضوع "حوزه انقلابی" در فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در همین راستا از ماه رمضان امسال با مدیریت حوزه علمیه برادران درس خارج فقه "ولایت فقیه" در استان راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.