پایان مهلت ثبت نام کلاس‌اولی‌های مدارس شاهد

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش وپرورش گفت: ساعت 24 امشب ثبت نام دانش‌آموزان اول ابتدایی در مدارس شاهد پایان می‌یابد.

محمد حسین کفراشی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو باخبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص زمان ثبت نام دانش‌آموزان اول ابتدایی مدارس شاهد گفت: ابتدا قرار بر این بود ثبت نام تا 15 خرداد ماه پایان یابد اما با توجه به تعطیلات این ایام زمان ثبت نام 2 روز تمدید شد.

وی ادامه داد: بنابر این تمدید، زمان ثبت نام خانواده‌ها می‌‌توانند تا پایان ساعت 24 امشب در سامانه ثبت‌نام کنند.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: تا کنون 56 هزار نفر در مقطع اول ابتدایی ثبت نام کرده‌اند و افرادی که ثبت‌نام نکرده‌اند فرصت دارند تا پایان امشب در سامانه ثبت‌نام کنند.

کفراشی با بیان اینکه از فردا  مرحله بعدی ثبت‌نام آغاز می‌شود عنوان کرد: سعی بر این است تا پایان خرداد ماه شناسایی به طور کامل انجام شود.

اول تیر ماه آغاز ثبت نام سایر مقاطع

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در خصوص ثبت نام سایر مقاطع تحصیلی گفت: از اول  تیر ماه ثبت‌نام مقاطع متوسطه اول و دوم آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: پس از ثبت‌نام دانش‌آموزان در این  مقاطع  کلاس‌هایی به عنوان پیش‌نیاز برای آنها در نظر گرفته شده تا دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید با سطح علمی یکسانی تحصیل کنند.

کفراشی اظهار کرد: کلاس‌هایی که برای تقویت دانش‌آموزان ارائه می‌شود صرفاً با هدف تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان تدارک دیده شده است و دروس سال بعد تدریس نمی‌شود.

انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
سلام گفتن تا 12 امشب ثبت نامه ولی الان که ساعت 10 هست سایت بسته شده چرا؟
آخرین اخبار