برای نخستین بار مجموعه کارکنان معاونت فنی وعمرانی شهرداری کاشان امروز با حضور در پایگاه انتقال خون کاشان به بیماران نیازمند خون اهداکردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،، معاون فنی وعمرانی شهرداری کاشان در حاشیه اهدای خون به بیماران نیازمند گفت: این حرکت فرهنگی اجتماعی حیات بخش درراستای ترویج فرهنگ خون دهی و خدمت به همنوع به ویژه بیماران در آستانه ماه مبارک رمضان که نیاز بیشتری به خون دارند انجام می شود.

مهیار گران مهر افزود: معاونت فنی وعمران شهرداری کاشان با پیشقدم شدن در انجام این کار خیرخواهانه وعام المنفعه علاوه بر انتقال پیام سلامت ودوستی به هموطنان الگوی ترویج فعالیت های اجتماعی خیرخواهانه با محوریت بهداشت ودرمان می‌شود.

وی تصریح کرد: معاونت فنی وعمرانی شهرداری کاشان با انجام این عمل خیرخواهانه قصد دارد موضوعی را ترویج دهد که فعالیت این معاونت شهرداری فقط ایجاد زیرساخت های راهسازی و عمرانی نیست بلکه انجام فعالیت های اجتماعی فرهنگی با محوریت بهداشت ودرمان به‌ویژه خون‌دهی نیز می تواند به شهروندان خدمات رسانی مضاعف وحیات بخش داشته باشد.

گران مهر با اشاره به نامگذاری سال عنوان" اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل" افزود: اقتصاد مقاومتی فقط در تولید، اقتصاد یا مباحث مالی نیست بلکه تحقق این مهم توسط همه افراد ونهادهای حقیقی وحقوقی در تمام عرصه ها وحوزه ها با هر مسوولیت و وظیفه ای می تواند عملیاتی شود.

وی در پایان اظهارداشت: امروز مجموعه افراد این معاونت شامل معاونین، مشاورین، روسای ادارات و کارکنان آن خون خود را در پایگاه انتقال خون کاشان به بیماران نیازمند اهدا کردند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.