رییس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: تاکنون با بنده در مورد ریاست این مرکز در مجلس دهم صحبتی نشده است.

هیأت رییسه در مورد ریاست مرکز پژوهش‌ها با بنده صحبت نکرده است/ به «عارف» خوشامد می‌گویمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب رییس جدید این مرکز در مجلس دهم گفت: رییس مرکز پژوهش‌ها توسط هیأت امنا و هیأت رییسه مجلس تعیین می‌شود و بنده تا آمدن رییس جدید همچنان ریاست مرکز پژوهش ها را بر عهده خواهم داشت.

وی همچنین با بیان اینکه در مجلس چهره‌های جدیدی برای بر عهده گرفتن ریاست مرکز پژوهش‌ها وجود دارد، گفت: نام آقای عارف نیز در این میان برده شده که مسلما وی زیبنده ریاست مرکز پژوهش‌ها است و اگر تصمیمی بر ریاست وی باشد بنده از هم‌اکنون به عارف wellcome می‌گویم.

جلالی همچنین در پاسخ به اینکه آیا تاکنون هیأت رییسه از شما برای حضور در جلسه خود  دعوت کرده است، بیان داشت خیر تاکنون از بنده برای حضور در جلسه هیأت رییسه مجلس دعوتی به عمل نیامده است.

جلالی در واکنش خبری مبنی بر اینکه وی نامه‌ای را در مورد ریاست مرکز پژوهش‌ها به لاریجانی داده است اظهار داشت: بنده نامه‌ای به کسی نداده‌ام اما با صحبت با برخی دوستان اعلام کرده‌ام که هیأت رییسه هر چه صلاح می‌داند اقدام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار