دادستان اوهایو امروز در خصوص پرونده کشته شدن یک گوریل در باغ وحش سینسینتی تصمیم نهایی خود را اعلام می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت "ای بی سی نیوز،" دادستان ایالت اوهایو در آمریکا امروز (دوشنبه) در خصوص پرونده کشته شدن یک گوریل در باغ وحش "سینسینتی" تصمیم گیری می کند. قرار است وی اعلام کند آیا پرونده ای علیه خانواده پسربچه 3 ساله -- که با بی توجهی به فرزندشان باعث کشته شدن یک گوریل در باغ وحش شدند -- به جریان می افتد یا خیر. 

گزارشها حاکی از آن است که  28 مه سال جاری میلادی (8 خرداد 95) یک پسربچه 3 ساله از روی موانع باغ وحش سینسینتی بالا رفت و داخل قفس یک گوریل افتاد.  یک گروه ویژه مجبور شدند برای حفظ جان این پسربچه به گوریل 17 ساله تیراندازی کنند و او را بکشند.

دادستان شهرستان همیلتون در اوهایو قرار است امروز بعداز ظهر یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند که در آن نتایج تحقیقات درخصوص این پرونده را مورد بررسی قرار دهد. 

کارشناسان حقوقی معتقدند متهم کردن کودک یا مطرح کردن اتهامات مشابه علیه وی بعید به نظر می رسد. مسئول باغ وحش اعلام کرد: پس از 38 سال، این نخستین بار است که چنین اتفاقی می افتد. باغ وحش از روز سه شنبه بازگشایی می شود. 

خانواده این پسربچه گفتند: پسرمان پس از درمان در بیمارستان، اکنون در سلامت کامل به سر می برد. 

پلیس نیز در این خصوص اعلام کرد: فقط چندین خراش روی سر و زانوی کودک دیده می شود.

در گزارش پلیس آمده است: بنابر اعلام شاهدان عینی، این گوریل در ابتدا قصد نداشت به کودک آسیب برساند؛ اما پس از شنیدن صدای جیغ اطرافیان، آشفته شد و کودک را به سمت خود کشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار