فرمانده نیروی انتظامی فارس از شهروندان و اصناف درخواست كرد؛ همگی در حفظ و پاسداری از شان ماه مبارك رمضان مشاركت كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی گفت: با توجه به اینكه كلان شهر شیراز از سوی مقام معظم رهبری مزین به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در سراسر كشور شده است، انتظار می رود شهروندان حرمت این ماه عزیز را نگه داشته و از این عنوان با ارزش پاسداری کنند.
وی ادامه داد: از مسافرین و كسانی كه به هر دلیل نمی توانند روزه بگیرند انتظار می رود كه در ملاءعام اقدام به روزه خواری نکرده و سعی کنند در اختفاء و یا در رستوران هایی كه برابر هماهنگی های انجام شده در ماه رمضان فعال هستند اقدام به صرف غذا كنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به لزوم رعایت شان این ماه مبارك، رعایت عفت عمومی با پوشش مناسب و پرهیز از پوشش های زننده ای كه هیچ سنخیتی با ارزش های ملی و مذهبی ندارد و عفت عمومی را جریحه دار می كند از مواردی است كه لازم است شهروندان بویژه بانوان در این ماه پر بركت به آن اهتمام ورزند.
سردار گودرزی گفت: متصدیان واحدهای صنفی اغذیه فروشی و رستوران ها نیز باید در این ماه مبارك رعایت حال شهروندان روزه دار را کرده و فقط در هنگام افطار فعالیت داشته باشند و یا با هماهنگی با مبادی ذیربط از جمله اداره نظارت بر اماكن عمومی و با رعایت موازین قانونی به مردم سرویس دهی داشته باشند.   
وی با بیان اینكه حفظ حرمت و شأن ماه مبارک رمضان از ضروریات است و نیروی انتظامی به شدت با حرمت شکنان برخورد خواهد كرد، افزود: واحد های صنفی بیرون بر از ساعت 6 عصر مجاز به عرضه غذا به صورت بسته بندی هستند و کلیه باغات مجالس، قهوه خانه ها و رستوران های سنتی ممنوع از عرضه و فروش هر گونه مواد غذایی و آشامیدنی از اذان صبح تا اذان مغرب هستند.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس خاطر نشان كرد: در این ماه مبارك خودروهای غذا فروشی مجاز به فعالیت نبوده و در صورت مشاهده، نسبت به جمع آوری و برخورد قانونی با آنها اقدام خواهند کرد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: مشارکت ، پاسداری ، ماه ، رمضان ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.