فرماندارخوي ،دستاوردهاي سفرنماينده رئيس جمهوربه خوي را تشريح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه فرماندارخوي درنشست با اعضاي شوراي اسلامي شهر ،اصحاب رسانه ، نخبگان وسازمانهاي مردم نهاد درخصوص دستاوردهاي سفردولت تدبير اميد به شهرستان خوي که درسالن فرمانداري برگزارشد گفت: توسعه کشور، استان و خوی تنها با مشارکت همه گروه ها ، جریانات و حضور همه مردم اتفاق می افتد.

سیوانی اظهارداشت: متاسفانه در شهرستان عده‌ای هیاهو به پا کرده‌اند که این سروصداها مانع ایجاد رشد و توسعه است، همه باید خود را مسئول بدانند و متناسب با الگوی رشد و توسعه کلان به سمت کارهای زیرساختی و زیر ینایی بروند.

وي درادامه اولين شرط توسعه شهرستان خوي را ايجاد بسترهاي مناسب براي مشارکت عموم مردم ودرراس آن نخبگان سياسي اجتماعي ،فرهنگي واقتصادي دانست.

فرماندارخوي يکي ازعدم توسعه نيافتگي شهرستان خوي را توجه نکردن به آب اين شهرستان اشاره کردوگفت: آب‌شرب خوی در فاجعه بزرگ زیست محیطی و اجتماعی قرار دارد وهرسال 120میلیون مترمکعب آب از دشت خوی خارج می شود وسوء مدیریت‌ها در این شهرستان آب شهر را با فاجعه ای بزرگ در چهار- پنج سال آینده مواجه می‌کند.

حسين سيواني اصل درادامه با اشاره به دستاوردهای سفر دولت تدبیر و امید به شهرستان خوی اظهارداشت: وزیر بهداشت و درمان در این سفر قول دادند که امسال 220 میلیارد ریال اعتبارجهت فعال کردن کارگاه بیمارستان ‌آیت‌الله خویی(ره) تخصيص يابد تا دو سال آینده شاهد بهره‌برداری این بیمارستان باشیم .

وی درادامه از دستاوردهای سفر نمایندگان دولت تدبیرو امید به این شهرستان اشاره کرد گفت: اتمام بیمارستان 164 تخت خوابی و بیمارستان تامین اجتماعی خوی تا پایان سالجاري، تبدیل بیمارستان قمربنی‌هاشم به مرکز تخصصی زنان وزايمان وکودکان، آغاز ساخت کلینیک تخصصی سرطان در دوهزار متر مربع، آغاز ساخت اورژانس خوی در دو هزارمترمربع، انتقال آب شرب خوی از سدآغ چای با تخصیص 60میلیارد تومان، اتمام استادیوم ورزشی خوی و مرکز ورزشی بانوان، انجام مطالعات ژئوفیزیک معدنی شمال استان در خوی سرمایه‌گذاری مشترک شرکت شستا در ساخت کارخانجات و اتمام تعریض راه‌های مواصلاتی خوی از دستاوردهای سفر نمایندگان دولت تدبیرو امید به این شهرستان است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: خوی ، سفر ، رئیس جمهور ، مردم ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.