این برنامه در 30 قسمت یک الی پنج دقیقه ای در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه قرآن پخش می‌شود.

مهری سرخیل تهیه‌کننده و نویسنده انیمیشن شنی «مسیر زندگی» در خصوص وی‍‍ژگی‌های این برنامه تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: «مسیر زندگی» عنوان کاری با تکنیک انیمیشن شنی و یا فتو رمان شنی است که در 30 قسمت  یک الی 5 دقیقه‌ای هر شب با شروع ماه مبارک رمضان از شبکه قرآن پخش می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون 13 قسمت آن آماده و مابقی در حال تولید است.  فیلمنامه‌های این کار بر اساس آیه‌های قرآنی است که حداکثر آنها را در سه‌ سطر برای مخاطبین تعریف می‌کنیم.

سرخیل عنوان کرد: هر یک از داستان‌های این کار مربوط به نوع زندگی افراد، خلق و خوی آنها در اجتماع، خانواده و رفتارهای فردی آنها در مقابله با مسائلی که مربوط به داستان‌های قرآنی بوده است، همچنین خداشناسی انسان‌ها و ارتباط آنها با اهل بیت  و اینکه  مسیر زندگی خود را چگونه انتخاب می‌کنند، تا درنهایت  هر کس با عبور زندگی اش در فصل های متداول و برخورد با مشکلات زندگی در طول چند سال، زندگی خود را با قرآن کریم هماهنگ کند.

ماه رمضان با «مسیرزندگی» از شبکه قرآن



ماه رمضان با «مسیرزندگی» از شبکه قرآن


عوامل این برنامه عبارتند از: 

نویسنده و تهیه‌کننده: مهری سرخیل، کارشناس مذهبی: محمدرضا قاسم‌تبار،  کارگردان: ابوالفضل میر گلوی بیات،  تدوین: منیر میر گلوی بیات، مجری طرح : موسسه فرهنگی هنری فیلم پویانمایی برادران بیات


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار