جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: با تقویت بسیج مردمی و ظرفیت های مردم می توانیم با افتخار به تمام مردم دنیا بگوییم که می توانیم هر تهدیدی را جواب بدهیم.

پاسخ به هر تهدیدی با تقویت بسیج مردمی و ظرفیت های مردم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مظاهر مجیدی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه قهاوند گفت: بسیج به عنوان یک ظرفیت پایان ناپذیر در حوزه امنیت در سپاه می تواند وارد عرصه و سازماندهی شود.


مظاهر مجیدی افزود: با تقویت بسیج مردمی و ظرفیت های مردم می توانیم با افتخار به تمام مردم دنیا بگوییم که می توانیم هر تهدیدی را جواب بدهیم.

وی تصریح کرد: جذب و ورود نوجوان و جوان امروزی که جنگ را ندیده اند در حوزه امنیت پایدار کار آسانی نیست و یک مجموعه باید با ساز و کار مشخص و دقیق به جوان امروز تفهیم کند که جمهوری اسلامی هر آنچه که امروز دارد از حفظ اقتدار در راستای منافع خود در مقابل استکبار جهانی به دست آورده و امروز این وظیفه بر عهده بسیج است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند تلاش و حضور مضاعف مردم و مسئولین در عرصه های اقتصادی، تولید، کارآفرینی است.

وی ادامه داد: هر جایی که ارزش های اسلامی کم رنگ شود، سپاه حضور دارد و یکی از وظایف اصلی ما شناساندن دشمن به مردم است.

حجت الاسلام حسین محققی امام جمعه منطقه قهاوند نیز در ادامه گفت: مردم ما وحدت دارند و این وحدت رمز موفقیت ما است،مردم ما در شرایطی که از ابتدای انقلاب مورد تحریم، تهدید قرار گرفته‌ایم وحدت داشتند و عاشق بوده‌‌اند و تا امروز نیز وحدت خود را حفظ کردند و این بسیار ارزشمند است.

حسن مرادی فرمانده سابق سپاه قهاوند نیز به ارائه گزارش عملکرد فعالیت خود در منطقه قهاوند گفت: پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی با توجه به محرومیت اقتصادی منطقه قهاوند در اولویت امورقرار داشته است.

سیدروح الله حسینی شاخص نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات فرمانده سابق مرکز قهاوند خواستار توجه ویژه به منطقه قهاوند و تعامل بیش از پیش مسئولین با بسیج و سپاه شد.

در پایان حسن مرادی تودیع و سیدروح الله حسینی‌شاخص به عنوان فرمانده سپاه ناحیه قهاوند معارفه شد.

انتهای پیام/ خ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.