مدير جهاد كشاورزی شهرستان سيرجان گفت: ده طرح شهرستان سيرجان با اعتباری بالغ بر 58 ميليارد ريال در هفته جهاد كشاورزی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی سازمان جهاد كشاورزی ، مسعودی افزود :با آغاز هفته جهاد كشاورزی سه طرح آبیاری قطره ای در سطح 532 هكتاروبا هزینه كرد اعتباری بالغ بر 19 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در بخش دامپروری نیز چهار طرح،پرورش ماهیان سردآبی ، پرورش مرغ تخمگذار و دو پروژه پرورش مرغ گوشتی باهزینه كرداعتباری معادل 28 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد كه با افتتاح این طرح ها20تن گوشت ماهی و 115 هزار قطعه مرغ گوشتی و تخم گذار به ظرفیت تولیدی شهرستان افزوده خواهد شد.

مسعودی در ادامه بیان داشت: با احداث دو گلخانه هیدروپونیك به مساحت 10 هزار مترمربع در شهرستان سالانه 850هزار شاخه گل رز تولید و به بازار عرضه می شود.

وی گفت: یك واحد فرآوری پسته جهت بسته بندی و خلال مغز پسته در فضائی به مساحت ده هزار متر مربعبا ظرفیت 450 تنوبا هزینه كرد اعتباری معادل 13 میلیارد ریال نیز در این هفته آغاز به كار خواهد نمود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: طرح ، کشاورزی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار