شما می‌توانید سوژهای خود در ارتباط با ماه پر برکت رمضان را بنام خودتان در بخش‌های خبری "با خبرنگاران جوان" شبکه خبر و "مجله خبری" شبکه یک سیما، تماشا کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛شما می‌توانید به عنوان شهروندخبرنگار ما از افطاری های که در آن میهمان هستید به وسیله دوربین تلفن همراهتان فیلم و عکس تهیه کرده و برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان در سایت «باشگاه خبرنگاران جوان» منتشر و همچنین در بخش‌های خبری 17 با خبرنگاران جوان شبکه خبر و بخش خبری 19 مجله خبری شبکه یک سیما پخش کنیم.

پیشنهاد ما برای شما سوژه هایی مانند افطاری‌های مجلل در ادارات،ضیافت‌های مختلف در این ایام مبارک،گرانی اقلام سفره افطار و یا هر سوژه‌ای که میتواند برای میلیونها مخاطب جذاب باشد.
فراموش نکنید که هنگام  فیلم برداری و ارسال فایل اطلاعات لازم از قبیل محل،زمان و توضیحات کامل را روی فیلم توضیح بفرمایید.

شهروندخبرنگار گرامی! ذکرجمله"این فیلم را میفرستم برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران" باعث جامع تر شدن فایل ارسالی شما می شود.

برای ارسال سوژه‌های خود کافی است به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

1- شماره تلفن 09303001947 را در گوشی موبایل خود ذخیره کنید و فقط از طریق نرم افزار تلگرام، تصاویر (فیلم و عکس) و سوژه‌های خود را برای ما ارسال نمایید.

2- از طریق آی دی Shahrvandyjc@ وارد تلگرام شده و برای ما ارسال کنید.



برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
سلام آقا ایجا پر از خبر هست
شکر کیلویی 2900 تومان
قاچاق کالا غوغا میکنه
هیچ کس همدیگه درک نمیکنه
آخرین اخبار