نماینده قم با اشاره به بیانات روز گذشته رهبری از هیئت رئیسه خواست تا نسبت به داشتن نظم و حضور در جلسات مقید باشند.

انتقاد نماینده قم از تاخیر هیئت رئیسه در آغاز مجلس/ پزشکیان: امیدوارم همه مقید به رعایت نظم باشندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی ذوالنور نماینده قم در صحن علنی امروز دوشنبه 17 خردادماه طی اخطاری براساس اصل 102 قانون اساسی خطاب به رئیس مجلس گفت: اعضای هیئت رئیسه مجلس باید در ساعات تعیین شده جلسات در صحن حاضر شوند و در صورت تخلف جریمه شوند.

وی ادامه داد: جلسه امروز مجلس صبح به حد نصاب رسیده بود اما به دلیل غیبت اعضای هیئت رئیسه و قرار نداشتن آنها در جایگاه‌های خودشان ده دقیقه جلسه علنی صبح دیر آغاز شد.

نماینده قم تأکید کرد: حساب کنید هر دقیقه مجلس چه میزان هزینه دارد و چه عذری وجود دارد که مجلس امروز ده دقیقه با تأخیر آغاز شود آن هم بدون هیچ گونه بحرانی.

ذوالنور خاطر نشان کرد: جلسه امروز دیر آغاز شد آن هم بعد از اظهارات دیروز مقام معظم رهبری مبنی بر مقید بودن، لذا می‌خواهیم تذکر مقام معظم رهبری را اجرا کنید.

پزشکیان که ریاست ساعاتی از مجلس را برعهده گرفته بود در پاسخ به نماینده قم گفت: در رابطه با نظم در جلسه حق با شماست و همه باید مقید باشند.

وی تأکید کرد: زمانی که وزیر در مجلس صحبت می‌کرد هم برخی نمایندگان راه می‌رفتند و گوش نمی‌دادند لذا تذکر مقام معظم رهبری برای همه نمایندگان بود و امیدواریم که رعایت کنیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار