نماینده رودان و میناب گفت: گمرک نباید به بهانه قاچاق کالاها را از بین ببرد، وظیفه گمرک مرجوع کردن کالاها است.

ذوالقدر: گمرک نباید به بهانه قاچاق، کالاها را از بین ببرد / لاریجانی: نمایندگان در ارائه تذکر دقت کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمصطفی ذوالقدر نماینده رودان و میناب در تذکر شفاهی در صحن اظهار داشت: سه روز پیش عده‌ای از دبی کمی برنج ، روغن و چای به ایران فرستاده بودند که ممکن است در میان آن کالای قاچاق نیز وجود  داشت. 

وی افزود: من مخالف ورود قاچاق به کشور هستم اما طبق قانون هر گمرکی که کالا را کشف می‌کند باید آن را مرجوع کند نه اینکه تمام کالاها را از بین ببرد که در حال حاضر چنین اتفاقی رخ داده است و اموال مردم توسط گمرک منطقه در حال تخریب است.

ذوالقدر ادامه داد: در این باره با آقای امیری و شخص وزیر کشور صحبت کردم که از مردم مظلوم این منطقه که مالشان زیان دیده است دفاع کنم زیرا در نظام جمهوری اسلامی جان و مال مردم باید در پناه خداوند باشد.

لاریجانی در پاسخ به اظهارات این نماینده مجلس گفت: شما گزارش خود را ارئه دهید تا رسیدگی شود اما حقیقت این است که این حرف‌ها هیچ کدام اخطار و تذکر محسوب نمی‌شود.

وی افزود: اخطار و یا تذکر به زمانی اطلاق می‌شود که در حین مذاکرات هیئت رئیسه خلاف قانون اساسی مرتکب اشتباهی بشود و خواهش می‌کنم به اینطور مسائل توجه کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار