مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گفت: ملاک انجام کار در دفتر بازرسی، قانون است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بهرام سلیمانی گفت: هدف دفتر بازرسی نظارت به منظور ارتقا سطح خدمات رسانی دستگاه ها به مردم استان می باشد و مچ گیری در رویکرد این دفتر جایگاهی ندارد.

سلیمانی گفت: اگر فعالیت های این دفتر مبتنی بر برنامه باشد و وظایف و مسوولیت های دستگاه ها را خوب بشناسیم، قطعا درحل و فصل و پیشرفت امورمی تواند نقش موثری ایفا کند و ضمن آنکه این فعالیت ها، باید نشان دهنده ضعف ها و قوت های مجموعه باشد تا بتوان با آسیب شناسی برای رفع کاستی ها و تقویت نقاط قوت با هدف توسعه استان تلاش کرد.

وی تاکید کرد: ابزارهای قانونی و اجرایی مناسبی در اختیار دفتر بازرسی استانداری است که باید از این ابزارها برای جلوگیری از رفتارهای غیرقانونی استفاده کرد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی به حساسیت کار در این حوزه اشاره کرد و گفت: تصمیماتی که اتخاذ می شود باید کاملاً مستند، مستدل و بر اساس اطلاعات متقن و درست باشد چراکه نباید با اطلاعات ناقص آبروی افراد را در معرض خطر قرار داد.

وی ادامه داد: کارسیستم اجرایی بلحاظ گستردگی کار، درعمل قطعا با نقصان ها و نارسایی هایی همراه است که نظارت و بازرسی و ارزیابی عملکرد ها با هدف جبران نقایص می تواند درپیشبرد امور ثمربخش واقع شود.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، ملاک ، دفتر ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.