یک نماینده مجلس درباره نبود برنامه‌های جامع مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در کشور تذکر داد.

فقدان برنامه‌ جامع مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در کشور احساس می‌شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «سیدجواد ساداتی‌نژاد» نماینده مردم کاشان در واکنش به گزارش وزیر کشور درباره آسیب‌های اجتماعی در صحن علنی مجلس گفت: در حال حاضر ما نیازمند برنامه‌ای جامع در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی هستیم چرا که نبود این برنامه در کشور احساس می‌شود.

وی با اشاره به موضوع سبک زندگی ایرانی- اسلامی در کشور گفت: در این زمینه هم نیازمند منشوری جامع هستیم که هرچه سریع‌تر باید به آن جامه عمل بپوشانیم.

ساداتی نژاد در ادامه به موضوع پیوست فرهنگی طرح‌ها و پروژه‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در کشور طرح‌ها و پروژه‌هایی اجرا می‌شود که دارای آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان و خانواده‌ها است بنابراین لازم است هر پروژه و طرح دارای یک پیوست فرهنگی باشد. 

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به عوارض ناشی از ماهواره و شبکه‌های اجتماعی در جامعه گفت: عوارض ناشی از ماهواره و شبکه‌های اجتماعی موضوعی است که به سبک زندگی ایرانی آسیب وارد می‌کند و می‌تواند در ترویج فرهنگ‌های غلط همواره جامعه را دچار سردرگمی کند که بنده معتقدم در این زمینه می‌توانیم با یک نگاه علمی از آسیب‌های آن جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار