تیم کشتی ساحلی جوانان ایران با کسب سه مدال طلا قهرمان این رشته در مسابقات جهانی رومانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رقابت‌های کشتی ساحلی جوانان قهرمانی جهان در شهر ساحلی فازانا کرواسی برگزار شد و در پایان تیم ایران که با سه نماینده (از چهار نماینده) در این رقابت‌ها حاضرشده بود با درخشش رضا آقاجانی، پیمان حیدری و محسن سیر به مدال طلا رسید و عنوان قهرمانی را نیز از آن خود کرد.

رضا آقاجانی نماینده مازندرانی وزن ۷۰ کیلوگرم ایران با حریفانی از یونان، استونی و رومانی به رقابت پرداخت و با درخشش خود در این مسابقات و شکست حریفان با نتیجه سه بر صفر بر سکوی قهرمانی تکیه زد.

پیمان حیدری کشتی‌گیر وزن ۸۰ کیلوگرم ایران نیز با درخشش فوق‌العاده خود توانست حریفانی از کشورهای نروژ و کرواسی را در کمتر از 30 ثانیه شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

حیدری در دیدار فینال با شکست دیگر حریف نروژی خود قهرمان جهان شد.

محسن سیر نماینده مازندرانی وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم هم با درخشش خود توانست در دیدار اول کوین آس از استونی و در دیدار دوم پیتریدیس چریستوس از یونان را سه بر صفر مغلوب و به فینال راه پیدا کند.

سیر در دیدار پایانی کشتی‌گیری از کشور میزبان را مغلوب و به مدال طلا رسید.

همچنین تیم ملی کشتی ساحلی نوجوانان کشورمان، با یک نماینده کمتر و کسب دو مدال طلا به‌عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های جهانی این رشته در کرواسی رسید.

در پایان رقابت‌های نوجوانان تیم ایران که با دو نماینده (از سه نماینده) در این مسابقات حاضرشده بود با درخشش عباس مقدسی و مبین درویشی به دو مدال طلای با ارزش دست‌یافته و با 20 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

عباس مقدسی نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم با درخشش خود در کشتی اول در کمتر از 30 ثانیه حریف صربی خود را زمین‌گیر کرده و در دومین کشتی خود نیز کشتی‌گیر نروژی را از پیش رو برداشت.

مقدسی در مبارزه سوم لوک مالوبابیک کروات را با حساب سه بر یک شکست داد تا جواز حضور در مسابقه فینال را به دست آورد.

این کشتی‌گیر نوجوان ایرانی در دیدار فینال مقابل نسیم ایوانوف از روسیه به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

مبین درویشی دیگر نماینده ایران در مسابقات جهانی کشتی ساحلی در وزن ۷۰ کیلوگرم به میدان رفت و در دیدار اول با کسب امتیاز عالی سه بر صفر حریف استونیایی خود را مغلوب کرد.

درویشی در کشتی دوم خود نماینده یونان را با همان نتیجه عالی شکست داد و در دیدار بعدی خود به سراغ نماینده کشور میزبان رفت و با شکست سه بر صفر کشتی‌گیر میزبان راهی دور فینال شد.

درویشی در این دیدار مقابل برنارد بیگل از اتریش به برتری رسید و صاحب گردن‌آویز طلا شد.

تیم ایران سال گذشته عنوان سوم این مسابقات را به دست آورده بود.

همچنین تیم ملی کشتی ساحلی بزرگ‌سالان ایران، تمامی نمایندگان ایران طلایی شده و با کسب 40 امتیاز مقتدرانه به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافتند.

محمد نادری کشتی‌گیر وزن ۷۰ کیلوگرم، پیمان حیدری در وزن ۸۰ کیلوگرم، محمد ساداتی در وزن ۹۰ کیلوگرم و جابر صادق زاده نماینده وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم نمایندگان طلایی ایران در این رقابت‌ها بودند.

نادری با شکست حریفانی از کشورهای ترکیه، رومانی و برزیل به دیدار فینال راه پیدا کرد و با شکست گیناگوس استوریدیس از مقام قهرمانی خود دفاع کرد

پیمان حیدری که در رده سنی جوانان در همین وزن به میدان رفت و قهرمان شد در وزن ۸۰ کیلوگرم بزرگ‌سالان شرکت کرده و با استراحت در دور اول و شکست حریفانی از کشورهای ترکیه و یونان به فینال این مسابقات رسید.

حیدری در فینال با الگور سوفرونیف از روسیه کشتی گرفت و این کشتی را با امتیاز چهار بر یک به سود خود به پایان رساند و در وزن 80 کیلوگرم بزرگ‌سالان هم به قهرمانی دست‌یافت.

محمد ساداتی در وزن 90 کیلوگرم با شکست حریفانی از کشورهای نروژ، رومانی، مجارستان و یونان برگزار کرد و به فینالیست شد.

ساداتی در کشتی ماقبل فینال کشتی حساسی را با جورجیوس گریادیس از یونان برگزار کرد و درحالی‌که دو بر صفر از حریف عقب بود درنهایت سه بر دو به پیروزی رسید.

این کشتی‌گیر ایرانی در فینال چریستوس پیتردیس از یونان را سه بر یک برد و قهرمان شد.

جابر صادق زاده نماینده وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول حریفانی از یونان و ترکیه را از پیش رو برداشت و با پیروزی مقتدرانه سه بر صفر برابر حریف یونانی خود به مقام قهرمانی رسید.


درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در رقابت‌های کشتی ساحلی جهان + تصاویر

درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در رقابت‌های کشتی ساحلی جهان + تصاویر

درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در رقابت‌های کشتی ساحلی جهان + تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار